Klacht: pakket niet aangekomen

op 23 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

hr. Schapendonk uit Oosterhout heeft 19/8 pakket ingeleverd ter verzending bij Halfords in Oosterhout.Kiala beweerd dit binnen 24 uur te kunnen leveren.Helaas heb geprobeerd bij het ontvangst punt boerenbond Weert te vragen wat er loos is maar geen resultaat.Wel heb ik een telefoon nummer gekregen 0800-0233404 maar telefoon word niet opgenomen of gesprektoon.een bijzonder ergelijke situatie.

als pakket bezorgd is en kiala stopt met dit soort praktijken. ik heb het idee dat het zaakje failliet is.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiala over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht wil peeters peeters

9 maanden geleden - moet u melden dat het pakket vandaag is geleverd bij boerenbond Weert de reactie daar was puinhoop bij kiala. Wat mij het meest stoorde dat de telefoon niet werd opgenomen en mails niet worden beantwoord.Wat een hooghartige houding van deze firma. Dit was dan ook de laatste keer beter een paar euro meer betalen dan met deze mensen in zee te gaan. mvgr. wil peeters

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wil peeters peeters