Klacht: Pakket na 3 weken nog niet ontvangen

op 25 september 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket na ruim 3 weken nog steeds niet ontvangen (4-9 aangeboden door Handelsonderneming Sjoerd Zwart), sindsdien staat er op de website dat het pakket onderweg zou zijn), Kiala is enkel via hun website te benaderen maar op achtergelaten email wordt niet meer gereageerd.

zie onderstaande geschiedenis:
Op 4-9-17 is het pakket aangemeld door Sjoerd Zwart bij Kiala aangemeld.
Op 5-9-17 pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd.
Op 7-9-17 Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt beschikbaar is.

Pakket zou naar Kiala punt in Leunen gaan wat al sinds 2014 geen kiala punt meer is.

Pakket is nu naar Kiala punt in Horst gestuurd.
8-9-17 Mail gezonden met verzoek om pakket naar Kiala punt in Boxmeer te sturen.
Antwoord: We zoeken pakket op en sturen het naar Boxmeer.

14-9-17 Mail gezonden: Geen verandering in status. Pakket is in Horst en Kiala punt Horst staat nog steeds vermeld.
Antwoord: 18-9-17 De gegevens werden aangepast. Uw pakket werd vandaag verzonden richting
31020228 – KAART KADO ENZO – BOXMEER

22-9-17 opnieuw mail gezonden dat het pakket op transport blijft staan en in Boxmeer hebben ze niets ontvangen.
23-9-17 Leesbevestiging van de mail ontvangen maar geen antwoord.
25-9-17 nog geen antwoord of wijziging in status.

Ik ben pas tevreden wanneer ik het pakket alsnog binnen 3 dagen kan afhalen. Maar dit pakket zal wel kwijt geraakt zijn, dus wil ik mijn geld terug ontvangen. Inclusief verzendkosten Euro 20,85.
Een onderdeel in het pakket kan ook aan bederf onderhevig zijn.
Heeft nu lang genoeg geduurd. Verzender zegt geen invloed uit te kunnen oefenen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willy Tönnissen