Klacht: Pakket kwijt, Kiala onbereikbaar

op 08 augustus 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket ligt volgens track en tracé code al 2 weken op het sorteercentrum.
Op mailcontact wordt niet gereageerd en klantenservice (inmiddels overgegaan naar UPS) kan niks voor mij betekenen omdat het een Kiala pakket betreft

Gewenste Oplossing:

Als ik het pakket heb ontvangen en verzendkosten terug heb of als ik de totale schadepost vergoed krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kevinl