Klacht: Pakket kwijt, geld kwijt

op 12 mei 2020 over Sizeofficial.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Beste Size,

In december 2019 heb ik een jas bij jullie besteld, helaas te klein. Deze heb ik terug gestuurd, maar het pakketje is zoek geraakt bij UPS. Ik heb contact geprobeerd met jullie op te nemen, maar dit is helaas na maanden nog steeds niet gelukt. Ik kreeg van Klarna en UPS te horen dat de winkel verantwoordelijk is voor het opstarten van een claim, zodat ik mijn geld terug kan krijgen. Dit heb ik een aantal keer via de mail naar jullie gestuurd, maar ik krijg te horen dat het niet besproken kan worden wegens Security reasons.
UPS track en trace: 1Z46409W9127630497
Size ordernummer: 962110229
Productcode: 147280_sizenl
Omdat het een oud retour is kan het zijn dat de Track en trace niet beschikbaar is. Hieronder een foto die ik had genomen toen het nog beschikbaar was:
https:ibb.corc8qqQ7

Ik zou tevreden zijn als ik mijn geld netjes terug krijg. Ik ben niet verantwoordelijk voor het pakketje op het moment dat k het heb overhandigd aan UPS, en ik zou het waarderen als ik op een normale manier door jullie word geholpen, in plaats van dat ik steeds te horen krijg dat dit niet besproken kan worden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sizeofficial.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sizeofficial.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door keremgunbulut