Klacht: Pakket kwijt

op 26 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het bedrijf heeft het pakket na reparatie aangeboden bij Kiala om verzonden te worden.
Pakket is ingescand bij afgifte, ligt nu 2weken op sorteercentrum. Navraag door verzender leerde dat pakket kwijt is. Vervolgens wordt dagelijks door verzender gemaild,maar enige antwoord was dat eraan gewerkt werd. Daarna geen reacties meer op mails.
Ook geen antwoorden op mijn mails.
Met UPS gebeld omdat deze Kiala hebben overgenomen, zij geven aan hier niets mee te kunnen.

Gewenste Oplossing:

Pakket terecht en reactie op mails van klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manni64