Klacht: Pakket kwijt

op 03 juni 2021 over Van Asten BabySuperstore in de categorie Babykleding

Hallo,

Bij van Asten Babystore hebben wij een grote bestelling geplaatst, in totaal zo’n €2000 euro. Nu hebben wij 2 artikelen geretourneerd in originele verpakking, met retourformulier etc. Dit is in april al gebeurd. Hierna nooit meer wat vernomen. De rekening stond op gepauzeerd omdat er wat retour was gestuurd. Nu verzoekt van Asten Babystore mij om het gehele bedrag te betalen inclusief de geretourneerde producten terwijl die dus allang retour zijn. Blijkbaar is het kwijt geraakt met de post. Het verzendbewijs heb ik niet meer, ik verzend regelmatig pakketen maar dit bewijs van 3 maanden geleden is al weggegooid. Ik heb nog wel het betalingsbewijs. Hier kan postnl niks mee en ook van Asten Babystore biedt geen andere oplossing of enkele service. Ik heb bewijs dat ik betaald heb voor het pakket, en ik ga natuurlijk niet betalen voor producten die ikzelf niet meer heb. Makkelijk dat beide bedrijven zeggen dat ze niks kunnen doen!

Als de 2 geretourneerde producten van de pakbon gehaald worden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Asten BabySuperstore

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Asten BabySuperstore nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amylovesfjorden