Klacht: Pakket kwijt

op 08 maart 2020 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Afgelopen vrijdag een 1e aanmaning gekregen van een bestelling die ik retourneert heb. Pakket kwam van partner Next. Retourlabel in het pakket was van DHL, dus bij DHL terug gestuurd. Bij verzenden van pakket gaf hij geen foutmelding dus pakketlabel was geldig. Zalando komt nu met het verhaal dat alles met PostNL terug moet. Met andere woorden mijn pakket is nu weg. Totaal geen vriendelijke klantenservice. Krijg alleen maar te horen in de afgelopen 6 mails: sorry maar je moet gewoon betalen. €72,00 aan bikinis in verschillende maten die dus niet pasten en die ik dus ook niet heb. Klantenservice wil ook totaal niet in oplossingen denken, als ze het geld maar krijgen. Op andere vragen krijg ik geen antwoord. Bestel al jaren bij zalando, retour alles netjes en betaal altijd direct. Ik zie geen andere uitweg dan maar gewoon te betalen maar zalando krijgt hierna geen cent meer van mij! Stelletje schooiers.

Ik wil graag dat mijn retour verwerkt wordt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dani1992