Klacht: Pakket kwijt

op 18 juli 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb op 6 juli een bestelling geplaatst op boohoo.com en tot op de dag van vandaag nog steeds niets mogen ontvangen. Ik heb inmiddels al mail- contact, waarbij een lieve customer medewerker me vertelde dat mijn adres incompleet was (wat erg raar is, want ik heb teruggezocht in mijn mail en in de bevestigingsmail staat mijn hele adres opgegeven). Zij zou er voor zorgen dat het juiste adres bij de courier kwam.

Vandaag kreeg ik een mailtje terug van een andere customer medewerker die me vertelde dat ze niets voor me kunnen doen. Dat ik contact op moet nemen met de lokale post office. Prima, als zij aan mij aan kunnen geven in welk sorteercentrum het pakket ligt, maar dit weten ze niet en moet ik allemaal zelf maar uitzoeken.

Is het normaal dat ik dit allemaal zelf moet doen? Zij hebben het pakket toch verzonden, dus zijn zij toch nog ‘verantwoordelijk’? Ik begrijp dat als ik iets retour zou sturen dat het ‘probleem’ dan bij mij zou liggen, maar vanuit hun kan toch niet?

Ik wil gewoon z.s.m. mijn pakket hebben of anders z.s.m. geld terug incl. verzendkosten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danique Lemoine