Klacht: Pakket is zoekgeraakt en Kiala reageert niet

pakketiszoek op 29 september 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 15 september 2017 is er een pakket naar mij verstuurd met Kiala. Op 20 september komt het pakket aan op de laatste sorteerlokatie. Ik laat het pakket sturen naar de kluisjes van “de buren”. Dagenlang gebeurt er niets, totdat op 26 september de status ineens op “opgehaald” staat…..ik heb het pakket echter NIET opgehaald. Ik heb ook GEEN code ontvangen voor het openen van het kluisje.

Ik heb het on-line klachtenformulier ingevuld bij Kiala, maar daarop wordt (na 3 dagen) nog niet gereageerd. Ik krijg ook geen enkele bevestiging van ontvangst van de klacht. Telefonisch contact opnemen lijkt onmogelijk.

Als Kiala niet reageert op mijn klachten, dan vind ik dit gewoon een vorm van diefstal. Ik overweeg aangifte bij de politie en/of juridische stappen.

Ik wil mijn pakket of een schadevergoeding van de waarde van het product en de verzendkosten.

Ik wil ook dat Kiala een betere (bereikbare) klantenservice opzet.

Ik wil dat Kiala onderzoek gaat doen naar fraude/diefstal van pakketten. Als ik het aantal klachten van de laatste tijd lees, dan lijken de problemen struktureel.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Nog steeds geen reactie van Kiala.....we zijn 5 weken verder sinds de verzending. E-mail, webformulier, geen enkele reactie en geen telefoonnummer. Wel veelvuldig telefonisch contact gehad met UPS en 'de Buren', maar zij kunnen mij niet helpen zolang Kiala geen track and trace code afgeeft. ERG FRUSTREREND!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOOIT, MAAR DAN OOK ECHT NOOIT MEER KIALA!!!!!!!!!!!!!!!!1

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Het pakket is terecht en terug bij de verzender. Uiteindelijk contact gekregen via [email protected] Eenmaal in contact, werd er snel gereageerd en opgevolgd. Kreeg ook meteen een 1Z-code, maar ondertussen was het pakket net terug bij de verzender. Nu nog de verzendkosten terugvragen en krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door