Mijn Klacht:
Heb een pakket laten versturen naar een kluis. Pakket is geleverd maar ik ontvang de code niet (na diverse pogingen). Wordt vh kastje naar de muur gestuurd.dhl kan mailadres niet aanpassen, moet de verzenden doen maar die herkent het probleem van andere klachten dat dit de oplossing niet is.
Ook melding bij mijn e-mail provider gedaan en die zien geen mails hangen van DHL bij mij.
Pakket blijft dus liggen en ik heb niets.
Gewenste Oplossing:
Vandaag nog een code ontvangen zodat ik mijn kluis open kan maken


