Klacht: pakket foetsie

op 27 juni 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb via marktplaats een nieuw pakket wasbare luiers besteld. Vanwege goede eerdere ervaringen met Kiala laten bezorgen. De koper gaf traceernummer door 0026X03, maar heb zelf nooit een bevestiging ontvangen. Op de site was het pakket op 13 juni jl aangekomen in het sorteercentrum, maar een week later lag er niets bij het ophaalpunt. Sindsdien geen enkele update meer. Kiala zelf onbereikbaar. Heb de luiers hard nodig aangezien ik elk moment kan bevallen. Heb er grof geld voor betaald. Nooit eerder problemen gehad met Kiala maar dit gaat me te ver. Bar slechte service. Ik wil weten waar mijn pakket uithangt en wanneer ik het alsnog ontvang. Ook Post.nl laat steken vallen momenteel dus op wie kun je dan nog vertrouwen?

Groet, W. Klomp

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket ontvangen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dogcomfort