Mijn Klacht:
op 10-10-14 heb ik een pakket besteld uit duitsland. op track and trace van DHL kan ik zien dat het pakket in koln word verwerkt sinds : 13-10-14. er komt al 3 weken lang geen verandering in de situatie. volgens mij hoort dat niet zo lang?! ik heb ook met DHL in nederland gemailt maar die hadden ook nog niets ontvangen. er zit een apparaat in ter waarde van 1000 euro die kwetsbaar is. het idee dat hij daar al 3 weken ligt in 1 of andere vochtige ruimte is niet aangenaam. kunnen jullie mij helpen? het sendingsnummer van mijn DHL pakket is: 711092110197
Gewenste Oplossing:
ik ben tevreden als dhl in koln informatie geeft en eindelijk mijn pakket binnen komt.

