Klacht: Pakket blijf hangen op sorteercentrum

op 22 juni 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 14-06-2017 is mijn pakket aangekomen op het sorteercentrum en nu 22-06-2017 nog steeds niet op mijn opgegeven Kiala punt.
E-mail gestuurd naar hun site maar geen reactie.
Telefoonnummer 0800 0233403 een bandje word dus niet opgenomen
webnl@kiala.com mail gestuurd ook geen reactie. Nooit problemen gehad met Kiala maar nu moet het UPS access point worden WAT EEN DRAMA……Verzin voordat je begin !!!

Als ik mijn pakket bij mijn opgegeven kialapunt kunt afhalen. Senslotte voor betaald

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht heksje_44

4 maanden geleden - Ze zijn er wel mee bezig :Beste klant, Een onderzoek is gaande naar uw pakket. Zou het mogelijk zijn om een beschrijving door te geven van de inhoud van het pakket? (heeft u soms ook een foto) Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten,

Reactie van de melder van de klacht heksje_44

4 maanden geleden - Waar kan ik aangifte doen tegen Kiala en UPS ? Pakket sinds 14 juni spoorloos en zijn bezig met een onderzoek. Maar word aan een lijntje gehouden en krijg sterk het gevoel dat mijn pakket niet geleverd ga worden. Het ga namelijk om een splinter nieuwe tablet van Samsung. Alle pakketten blijven hangen, lijk wel een criminele organisatie !!! Traceernummer 0026ULA

Alle klachten die gemeld zijn door heksje_44