Mijn Klacht:
Mijn pakket is niet bij het servicepunt bij mij in de buurt bezorgd. Ik woon midden in Amsterdam. In plaats van het pakket op een ander punt in de buurt te bezorgen, is op een gigantisch depot buiten de stad bezorgd. Nu moet ik een uur door de kou gaan fietsen om het pakketje van een paar honder gram op te halen.
Ik moet dus het werk doen dat DHL zou moeten doen: een pakket in de buurt van de ontvanger bezorgen.
Ik snap dat de dichtstbijzijnde punt soms niet lukt, maar dit is echt heel ver weg. Ik vind dat DHL het dichterbij had moeten afleveren, en dat alsnog moet doen.
Gewenste Oplossing:
Het pakket naar een pakketpunt in de buurt sturen. Dat hoeft niet om de hoek te zijn, maar er zijn punten genoeg in een stad als Amsterdam.


