Klacht: Pakket al sinds 13 juni in sorteercentrum?

op 28 juni 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 10 juni een pakket verzonden naar Belgie. Sinds 13 juni heb ik geen informatie meer gekregen. Het bericht van Kiala was toen op mijn traceernummer KP0581:
Pakket aangekomen op sorteercentrum. Het zal enkele dagen duren voordat het in het land van bestemming aankomt.
Ik heb al vier mails verstuurd en nog geen reactie mogen ontvangen. Het pakket lijkt onvindbaar te zijn en Kiala onbereikbaar. Ik ben zeer ontevreden over de slechte service en onzekerheid. Wat is er aan de hand met Kiala en mij pakket?
Steeds meer mensen lijken hetzelfde probleem te hebben…

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag weten wat er aan de hand is en op de hoogte worden gebracht door Kiala. Ook wil ik weten wanneer het pakket eindelijk op de bestemming in Belgie aankomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elselein