Klacht: pakket al 2 weken in sorteercentrum

op 10 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn H&M-pakket is op 27 juli in het sorteercentrum aangekomen en nog steeds geen levering op mijn gekozen Kiala punt.
Op mailtjes (via contactformulier op de site) wordt niet gereageerd en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Geen enkel telefoonnummer werkt.
H&M kan ook alleen maar hen een mailtje sturen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakketje zsm ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adunzinger