Klacht: Pakket afgehaald

op 13 mei 2017 over Fadello in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Sendcloud een pakket verstuurd met Fadello. Aangemeld voor 13.00 netjes opgehaald tussen 13.00-15.00. Hiervoor ook getekend.

Gister niet afgeleverd bij onze klant en is de status van het pakket ook opeens verandert in dat het nooit bij ons is afgehaald.

Niet mogelijk ze te bellen, nergens een nummer op de website van Fadello zelf..

Gewenste Oplossing:

Wanneer het pakket deze morgen/voormiddag nog geleverd wordt bij onze klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fadello

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fadello nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SEEHV