Klacht: Pakje zoek

op 29 juni 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 20 juni een pakje weggebracht bij het Kialapunt Plus Slingerland in Middleharnis. Daar was de handscanner kapot zodat het pakje niet is ingescand, maar dat was geen probleem, werd mij verteld.
Dit pakje moet naar Kialapunt Haaglanden ICT in Den Haag.
Als ik het volgnummer bekijk op de site van Kiala, staat er alleen dat het pakje is aangemeld. 27 juni zowel Kialapunt in Middelharnis als Den haag gebeld, maar die verwijzen me door naar Kiala klantenservice. Daar kreeg ik alleen te horen dat men e.e.a. gaan uitzoeken op sorteercentrum.
Tot op heden geen reactie terug gehad en pakje (dus de wwaarde van de spullen plus verzendkosten} nog steeds zoek.
Hoe moeilijk kan het zijn om een pakje te versturen naar één Kialapunt naar een ander! Zeer slechte service!

Als het pakje terecht is en het opgehaald kan worden of de kosten van de waarde en verzenden vergoed wordt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leo Rokven