Klacht: Pakje kwijt

op 09 mei 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 mei is er een pakje verstuurd en op 4 mei kreeg ik bericht dat ik mijn pakje op kon halen.
Pakje was er niet , en ook dagen later niet, dus moest ik maar contact op nemen met Kiala. Via mail wordt niet gereageerd. Telefoonnummers zijn amper te vinden en als je ze belt dan zijn de nummers buiten gebruik.
Kan iemand mijn pakje met nr. 00241T3 vinden?

Met vr. gr. Monica

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakje terecht is en ik het in huis heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Conima