Klacht: pakje blijft hangen bij NLAMSA

op 25 mei 2020 over Post algemeen in de categorie Post

begin mei heb ik een pakje besteld via ebay. Dit is via royal mail met trach n trace naar nederland gekomen.
Op maandag 14 mei in het aangekomen in Nederland in het postsorteercentrum (NLAMSA).
Via track n trace kreeg ik de volgende info:
– item has left the overseas international processing centre
– item received at sorting office
– item dispatched
– en item arrived at delivery office (locatie NLAMSA).
Dit proces heeft zich 8 keer herhaald.

Op donderdag 14 mei gaf track n trace tot 2 keer toe aan: due te be delivered today, waarna het proces weer 2 keer herhaald is, en op donderdagavond het pakje weer voor het laatst gescand is als arrived at delivery office (NLAMSA).
Hierna heb ik niks meer gehoord over het pakje, bij track en trace is ook geen verdere info meer geweest.

Ik heb contact gehad met de verkoper, hier zijn we erachter gekomen dat hij is vergeten om mijn huisnummer op het pakje te vermelden, waardoor het waarschijnlijk fout is gegaan met leveren.

Hierna heb ik naar royal mail Nederland gebeld of zij me verder kunnen helpen. Dit konden ze niet omdat het met een track n trace code verstuurd is, en in nederland worden deze pakjes verder vervoerd met post.nl.
Van royal mail ned heb ik het tel.nr van post.nl Rotterdam gekregen, maar bij hun was het pakje helemaal niet bekend.
Dus ben ik verder gaan zoeken op de site van NLAMSA, maar hier loop ik vast omdat ik nergens een tel.nr of email kan vinden

Tot vandaag (25 mei) heb ik nog steeds niks meer van mijn pakje vernomen en het is ook niet terug gestuurd naar de verkoper.
Ik heb nu dus geen idee waar mijn pakje nu is en ik kan nergens laten weten dat er iets fout is gegaan met de afleveradres zodat dit toch misschien nog opgelost kan worden.

Hopelijk kunnen jullie me helpen om te achterhalen waar mijn pakje nu is en kan ervoor gezorgd worden dat of mijn complete adres op het pakje komt zodat het alsnog geleverd kan worden, of dat het retour afzender wordt gestuurd.

als mijn pakje gevonden wordt en ik het juiste afleveradres door kan geven waardoor het geleverd kan worden, of als het terug gaat naar de afzender zodat het pakje in ieder geval niet meer vermist is

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sammyj