Klacht: Pakje al 14 dagen onderweg

op 19 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakje verzonden op 5 augustus.
Op 9 augustus hebben ze het naar een verkeerd Kiala punt verzonden(zie onder)
Excuses, uw pakket is bij een verkeerd Kiala Punt afgeleverd. We brengen het zo spoedig mogelijk naar uw Kiala Punt.
Daarna is het stil geworden.
2x een mail naar de klantenservice maar geen antwoord.
Het telefoonnummer van de klantenservice is onbereikbaar.
Mail naar UPS die Kiala heeft overgenomen en ook geen antwoord.
Je kunt dus nergens terecht!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakje terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door puriot