Klacht: paketje wat ik niet besteld heb terug gestuurd

op 25 juni 2016 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

ik hb een paketje fatkillers onvangen en terug gestuurd bij het post kantoor retour gestuurd helaas geen bewijs want daar wilde ik moet voor beyalen nu hb ik een aanmaning van betaling 198 euro daarna ontving ik nog een paket ook terug gestuurd wat moet ik nu doen hun hbben ook geen telefoon nmmer om contact optenemen vreselijk dit

als ik niks hoef te betalen want ik hb het paket terug gestuurd

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - Geachte Priscilla van den Hof, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Het proces om als bedrijf te kunnen reageren op klachten via Klacht.nl heeft enige tijd in beslag genomen. Graag reageren wij op uw klacht. Om u verder te kunnen helpen hebben wij een factuurnummer nodig. Kunt ons het correcte factuurnummer opsturen? U vindt deze op de bijbehorende brief en het nummer start met 400/401... . Wij kijken uit naar uw antwoord. Vriendelijke groet,

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 29 september 2016 om 16:55 geantwoord

Geachte Priscilla van den Hof,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie.
Wij hebben enige technische problemen gehad om te kunnen reageren op klachten via Klacht.nl. Graag reageren wij op uw klacht.

Graag informeren wij dat wij de producten retour hebben ontvangen en de facturen hebben geannuleerd.

U ontvangt geen nieuwe producten meer van ons. Uw gegevens zijn uit onze database verwijderd.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Fatkiller support

Alle klachten die gemeld zijn door kkrr