Klacht: Pak niet geleverd en dure gsm factuur

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pak niet geleverd wegens sorteerfout. Proberen klantendienst te bereiken maar niet te bereiken en valt na 10 min uit. Nu 51 euro gsm factuur door die stomme klantendienst proberen te bereiken.

Als ik mijn 51 euro terugbetaald krijg zou het goed zijn

Dynalogic

Heeft op 27 juni 2017 om 10:42 geantwoord

Geachte mevr. Thuwis,

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Spijtig te vernemen dat u uw pakket niet direct heeft kunnen ontvangen. De koerier heeft u 29-5-2017 helaas niet aangetroffen. Wij mogen een pakket niet zomaar achterlaten zoals u had aangegeven op de notitie op uw deur. Daarna is uw order per abuis op een verkeerde locatie terecht gekomen waardoor deze niet mee kon op de route. Hiervoor excuses!

Uw verzoek tot compensatie kan ik helaas niet honoreren. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten. Als Dynalogic zijnde willen wij u als consument zo goed mogelijk voorzien van informatie omtrent de bezorging van uw pakket. Wij bieden daarom een online platform (MyDynalogic) dat u kunt raadplegen in geval van vragen over de bezorging. Daarnaast zijn wij via verschillende online kanalen, zoals e-mail, formulieren op onze website en social media bereikbaar voor vragen.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Evi1980