Klacht: Paasbrunch

op 30 maart 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Voor 6 personen de paasbrunch thuis ontvangen.De inhoud van de box was schandalig slecht.Er zat niet in wat er op de veiling beloofd was.Ipv de eiersalade was er een rauwkostsalade geleverd.De pancakes ontbraken en een vies goedje wat je in de pipet moest doen hebben we weg gegooid.De heerlijk afgebakken zoetigheden zaten er ook niet bij.De luxe vleeswaren !!! snijworst en palingworst.!!Om kort te houden de inhoud had denk ik nog geen waarde van 20 euro.Wij hebben er fotos van genomen.En zelf maar snel de keuken ingegaan om nog salades te maken. Echt schandalig dit. Nu weet ik dat vakantieveilingen hier niets aan kan doen,maar de verantwoordelijke de cateraar is.jammer dat we er niet achter kunnen komen wie dat was anders hadden wijzelf contact met hen kunnen opnemen.

Ik zou het niet weten. Weet wel dat deze Luxe paasbrunch niet meer via de site moeten worden aangeboden.Ik vermoed dat wij niet de enige zijn die zich belazerd voelen.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Vakantieveilingen.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw,Vervelend dat de brunch niet is wat u ervan verwachtte. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de verantwoordelijke veilingredacteur. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen, dan zullen wij u direct hiervan op de hoogte stellen. Tot die tijd danken wij u voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 02 april 2013 om 12:48 geantwoord

De aanbieder van het arrangement heeft inmiddels per mail contact met meneer/mevrouw heeft gezocht met betrekking tot de verdere afhandeling van de klacht.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bellepot