Klacht: paasbrunch

op 31 maart 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We ontvingen de paasbrunch en wat zijn we geschrokken van de inhoud!
Het moet voor 6 personen zijn maar dit is voor 2 personen.
de muffins zijn ieniemienie klein.
geen luxe vleeswaren.
2 pancakes voor 6 personen.
franse kaasjes, jaja 3 pakjes van 20 gram en zo kan ik nog wel even doorgaan!
Alles zat ook zo goed verpakt in een koeltas met koelelementen……DUS NIET…..gewoon piepschuim doos.

Dit is absoluut niet waar voor het geld!

Gewenste Oplossing:

Gedeelte van het geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw,Vriendelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat uw ervaring met de Paasbrunch niet naar wens was. Als ‘veilinghuis’ kunnen wij bemiddelen tussen u en de organisatie die het arrangement aanbiedt. Wij zullen daarom bij de organisatie informeren welke mogelijkheden er zijn om tot een geschikte oplossing te komen. Zodra we meer weten, nemen we weer contact met u op. Hopelijk is uw vraag hiermee voor dit moment beantwoord, maar mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw,Helaas zien wij net dat het door u opgegeven ordernummer bij ons niet overeenkomt. Graag ontvangen wij van u het waardebonnummer van het arrangement zodat wij uw klacht alsnog in behandeling kunnen nemen. Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Reactie van de melder van de klacht meedje

7 jaren geleden - Het reserveringsnr is 283178Vouchercode: 6158766/13801210Ik hoop dat dit voldoende informatie is.Mvg, Mady Schill

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - Beste mevrouw Schill,Vriendelijk dank voor uw bericht. We hebben uw klacht doorgestuurd naar de verantwoordelijke veilingredacteur die in contact staat met de aanbieder. Zij zal uw klacht met de aanbieder van de Paasbrunch bespreken. Zodra we een terugkoppeling ontvangen nemen we uiteraard zo spoedig mogelijk contact met u op. Wij wensen u een fijne dag verder.Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 15 april 2013 om 21:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

De aanbieder van het arrangement heeft inmiddels per mail contact met meneer/mevrouw gezocht met betrekking tot de verdere afhandeling van de klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door meedje