Klacht: paasbrunch

op 31 maart 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

wij hadden een paasbrunch via vakantieveiling “binnen”gehaald.
super blij want hoefden we voor 1e paas dag geen boodschappen te doen. Zaterdagochtend werd alles gebracht maar er zat niet alles in wat er op de veilingsite bij de aanbieder bij stond! boter,jam pancakes geen eiersalade maar bakje met 4 stukjes komkommer het was magertjes..
Dus ook wij moesten extra boodschappen doen waar we dus stevig van baalden (nog zachtjes uitgedrukt)!!
Niemand meer voor die tijd te bereiken natuurlijk (wel vakantieveilingen maar die kunnen weinig ondernemen)alleen bereikbaar van maandag tot vrijdag!!!!! Lekker is dat zeg!!
Dus met een niet tevreden gevoel en een baalzaterdag het weekend in gegaan. ze willen wel verdienen maar service(telefonisch bereikbaar NEE!!)en voor dat bedrag wat ik betaald heb had ik zelf ook wel iets leuks kunnen creeren ZONDER ergenis!!!!

Gedeelte geld terug!!

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw,Vriendelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat uw ervaring met de Paasbrunch niet naar wens was. Als ‘veilinghuis’ kunnen wij bemiddelen tussen u en de organisatie die het arrangement aanbiedt. Wij zullen daarom bij de organisatie informeren welke mogelijkheden er zijn om tot een geschikte oplossing te komen. Zodra we meer weten, nemen we weer contact met u op. Hopelijk is uw vraag hiermee voor dit moment beantwoord, maar mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 15 april 2013 om 21:38 geantwoord

De aanbieder van het arrangement heeft inmiddels per mail contact met meneer/mevrouw gezocht met betrekking tot de verdere afhandeling van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door familie van 6