Klacht: Paasactie Ticketveiling.nl – Vind de paaseitjes en win

op 03 april 2013 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Mijn klacht gaat over de paasactie van Ticketveiling.nl waarin je op hun website op zoek moest gaan naar verstopte eitjes met daarin letters. Volgens de spelregels zouden dit er 10 moeten zijn. Met deze actie kon je een leuke digitale camera winnen. Nu ben ik net op zoek naar een digitale camera dus kwam deze actie mooi uit.
Na een uitvoerige speurtocht op de site had ik uiteindelijk alle 10 de letters gevonden, zo dacht ik. Dus ik ben met deze 10 letters druk aan het puzzelen geslagen om er een woord van te maken, maar met deze letters, A-A-A-P-U-E-K-K-S-N, kon je tot geen enkel fatsoenlijk Nederlands woord komen!!
Er bleken (achteraf) dus gewoon 11 letters ipv 10 letters in het spel te zitten. Hierdoor heb ik (en vele andere mensen) dus de verkeerde informatie gehad om zodoende tot de juiste oplossing, PAASKUIKEN, te komen. Ik heb 3 A’s gevonden op de website, dus een onmogelijke opgave!
Hier baal ik dus flink van, dat mij deze kans om een digitale camera te winnen op zo’n wijze letterlijk door de neus is geboord! Verder stoort het me ook enorm dat Ticketveiling dit niet op de site erkend. Veel mensen die aan het puzzelen waren geslagen, zijn gewoon aan een onmogelijke opgave begonnen omdat er dus 11 letters in het spel bleken te zijn! Dat is strijdig met hun regels bij deze actie en het is gewoon oneerlijk dat niet iedereen dezelfde kansen heeft gehad.

Het beste en eerlijkste is om deze actie opnieuw te doen, zodat iedereen wel dezelfde eerlijke kansen heeft om te winnen. Maar omdat er reeds 2 winnaars zijn uitgeroepen, zal het voor deze prijswinnaars niet echt wenselijk zijn. Ik blijf dus waarschijnlijk met een grote wrange nasmaak van deze actie en aan Ticketveiling zitten.
Gezien de frustraties die het heeft opgeleverd, heb ik wel een mooie oplossing gevonden. Ik heb onlangs een veiling gewonnen, als ik deze tickets gewoon krijg dan maakt Ticketveiling mij alsnog heel erg blij en is het klaar wat mij betreft.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticketveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evil Bert