Klacht: overzekerd rijden met auto terwijl er automatisch word geincasseerd door fbto maandelijks

op 13 september 2016 over FBTO in de categorie Verzekering

dat er gegijzeld word en dat de auto pvth55 volvo 850 2.3 t5 met geweld door politie word gestolen en de sleutels met geweld afgenomen op het huis adres nieuweweg 38 te hattem politie bureau te hattem en word afgevoerd gespoten met pepperspray en naar epe in de cel gezet om af te persen van geld te betalen van de boetes van onverzekerd rijden .terwijl er automatisch van de bank automatisch incasso maandelijks het bedrag betaald is aan fbto autoverzekering.en dit heeft dhr.peter horman administratie voor gezorgd hij zou mij wel krijgen telefonisch gezegd maar dit gaat over maart 2015 en deze auto zou van januari 2015 tot 21 april niet verzekerd zijn terwijl er automatisch word afgeschreven door fbto auto verzekering.en betaald is betaald .en dat deze uren niet gewerkt kan weorden en dat ik niet meer meer mijn werk kan doen en gaan zonder auto en loop ik mijn inkomsten mis en en als ik niet kan werken geen inkomen heb.

mijn auto terug en een schade claim met terug werkende kracht en dat smaad en de verzekering fbto wil geen art 34 verlenen voor dat de premies wel betaald zijn ondanks mijn bank afschriften dat deze aan geven dat deze door fbto geind zijn . en dat de auto onmiddelijk met spoed word terug gebracht en een flinke schade claim voor het geen inkomsten te hebben gederfd en het onterecht met geweld openbare geweldpleging door politie noordoost gelderland voor de 2 de keer vast gezeten heb en dat deze uren allemaal betaald worden door fbto vergoed worden en dat de tijd dat de auto niet gebruikt kan worden vanaf 18 augustus 2016 tot opheden nu dinsdag alle wegen belasting betaald en de verzekereing13 september 2016 geschreven tijdstip16.00u zolang deze zich hier van ontrekt en dat de agente die over de motorkap de schade betaald en niet dat dit op mijn noclaim ingekort word .een ieder die opzettelijke schade toebrengd deze ook verantwoordelijk is voor de schade van de auto die aan een ieder zelf moet betalen die deze toe gebracht heeft en of vernielingen september 2014 op zetelijk of extra schade toe te brengenis agentenst eigen verantwoordelijkheid

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 14 september 2016 om 15:10 geantwoord

Beste Mulder,

We zijn op de hoogte van je klacht. Je hebt hier ook recent telefonisch contact over gehad. Vorig jaar heb je even geen dekking op je autoverzekering gehad. Ik heb een opschortingsperiode staan van 10-7-2015 t/m 28-7-2015.
Als er tijdens die periode een steekproef is gehouden en je een boete hebt gekregen kan ik dat niet veranderen. De verdere gevolgen daarvan staan los van ons.

FBTO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door g mulder