Klacht: Oververhit

op 23 januari 2014 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Ik heb een acer z5600 .ik heb m 4 jaar.hij is in de garantie gemaakt bij acer.daarna nog 4 x laten repareren bij andere omdat m’n garantie verviel elke x zelfde probleem ,koeler stopt ermee en pc brand door,als je acer beld, zijn ze dom en weten het niet,zeggen aleen we maken m wel maar weten niet wat t probleem is ,ik vind dit schandalig ben al 1000 euro reparatie kwijt en het probleem blijft,als ik iemand van acer bel zijn ze dom en snappen het niet terwijl heel internet vol staat met dat probleem wat kan ik nog doen ik heb geen geld en fut meer om de pc weeeer weg te brengen Gr. Dick

Dat m'n koeler of ventilator gewoon door blijft lopen zonder dat ie weer ineens stopt als je op internet zit

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 27 januari 2014 om 15:50 geantwoord

De afdeling Aftersales heeft de klant op 27.01.2014 een privé bericht gestuurd. Helaas valt het toestel buiten de 2 jaar wettelijke garantie en om die reden is een kosteloze reparatie dan ook niet mogelijk.

Heeft op 30 januari 2014 om 13:08 geantwoord

ik vind t belachelijk,acer weet dat het een probleem is van hunzelf,ze hadden deze all in one pc nooit mogen bouwen.hij kan de warmte niet kwijt en dat weten ze,mijn pc is helemaal goed ik moet m aleen zelf in de gaten houden dat ie niet doorbrand,het enige wat hun zeggen is dat ze m wel maken voor geld,terwijl hij niet kapot is,wat willen ze er aan doen dan,dit met de warmte is een algemeen probleem die iedereen heeft die deze pc koopt,ik heb m na de garantie nog 3 x laten maken het is een schande ,ook de telefoon service van acer is belachelijk,er zitten mensen achter de telefoon die niet eens voor acer werken,ze zijn dom en begrijpen niets,,,,grote schande acer dat jullie dit probleem niet op kunnen lossen,,,of het zo moeilijk is om mijn koeler of ventilator gewoon standaard te laten lopen,,,,schande acer jullie krijgen van mij een koude douche en koop nooit meer een acer,,,,,en ik raad t ook iedereen af die een pc willen kopen ,,,,,jullie moeten je schamen nadat ik m al 4 x heb laten maken dat jullie niet zeggen,,,,,nou vooruit we helpen u wel,,,het is toch niet normaal dat je koeler ineens uitvalt na een uur,dan weer 2 uur en dit probleem had ik al 4 jaar geleden toen ik m kocht,,,,jullie fout acer,,,,en nog wat je hoeft niks te maken alles doet t ,,,aleen die klote koeler ventilator .....schande acer nooit meer een pc van jullie,,,,,,,,,,,,en puntje bij paaltje staat er weer,,,klacht opgelost acer 99 procent niks is er opgelost

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Acer beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Dick van schepen