Klacht: Overstappen naar KPN

op 28 november 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Kreeg een aanbieding van KPN mobiel. Of ik mijn huidige mobiel abonnement wilde overzetten naar KPN, daar zou ik leuke voordelen krijgen met KPN compleet. Nu 2 maanden verder heb ik de nieuwe telefoon in huis, contractafsluiting 2x fout gegaan, 10 telefoontjes dat ze begrijpen hoe vervelend het allemaal is dat het telkens fout gaat heb ik nog niks. Telefonisch klacht ingediend, zou binnen 3 dagen gebeld worden. Week later weer gebeld, wordt er gezegd klacht is niet bekend (ZELFS AL GEEF JE HET REFERENTIENUMMER VAN DE KLACHT DOOR) EN NEE JE KRIJGT NIEMAND TE SPREKEN VAN DE KLACHTAFDELING. U moet dit en u moet dat……… Ze kunnen geen mail sturen waar de inmiddels afgeleverde telefoon naar teruggestuurd kan worden. Ben er zo klaar mee dat ik alle producten die ik van KPN heb, dus ook tv/internet/bellen ga opzeggen. Het is echt omgekeerde wereld bij KPN. Er worden 3 behoorlijke fouten gemaakt bij KPN en de klant moet het oplossen. En de klantenservice blijft maar zeggen hoe vervelend het is ……..maar iemand van de klachtenafdeling krijg ik niet te spreken.

Als ik iemand te spreken krijg die dit serieus neemt en het binnen een week oplost dat ik een mail krijg waar het toestel heen moet en het mobiele abonnement regelt. Dat Mw. Petra Evers van de klantenservice aangesproken wordt op haar slechte klantvriendelijkheid. Dat de andere medewerkers betere instructies krijgen om klachten te behandelen en niet dit bij de klant neerleggen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marga Knaap