Klacht: Overstap Frankfurt gemist

op 16 juni 2016 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Op 11 juni 2016 zou ik van Schiphol vliegen naar katowice met mijn dochter van 6 maanden.op Frankfurt moesten wij overstappen,eenmaal aangekomen op Frankfurt moest ik wachten op de kinderwagen,kinderwagen kwam uiteindelijk op de band maar alleen de kinderwagen zonder maxicosi.Ben toen gaan vragen hoe dat kon en waar de maxicosi was,ik werd toen van de ene kant naar andere gestuurd maar geen maxicosi.dat heeft een uur geduurd en toen werd mij ook nog verteld dat het vliegtuig naar katowice was vertrokken zonder mij en mijn dochter.ik heb toen een ticket terug moeten boeken voor ons naar Amsterdam a €300.van Lufthansa kreeg ik te horen dat het mijn eigen schuld was omdat ik niet op tijd zou hebben ingecheckt.gewoon schandalig hoe ze mij en mijn dochter behandeld hebben.

Ik ben tevreden als Lufthansa mij schadeloos stelt zowel voor het retour ticket van Amsterdam naar katowice als het ticket van Frankfurt naar Amsterdam wat ik heb moeten boeken.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joanna Kielkowska