Klacht: Overschuimen Pitt bier

op 21 december 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

De laatste maanden zitten er meerdere flesjes in een krat die overschuimen zodra je ze opent. We hebben een paar keer feestjes en BBQ’s gehad waarbij veel kratten bier gedronken zijn en er zijn en waren tijden bij dat echt de helft van de flesjes begon te schuimen.
Hoe kan dat steeds weer gebeuren? Een enkele keer oke, maar zo vaak?? De helft van je flesje is leeg als je even niet oplet en dat schuim opslurpen is ook niet bepaald lekker. De afgelopen week, zeker 10 tot 12 flesjes uit verschillende kratten.
Open nu net mijn 2e flesje na een lange dag werken en ja, na de 1e, schuimt ook de 2e over. Niet leuk meer Jumbo!

Sowieso het productieproces onder de loep nemen zodat het niet meer voorkomt en misschien eens een kratje gratis of zo, in het kader van klantvriendelijkheid en een goed product willen leveren?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid_Th