Klacht: overschrijving van 52,99 EUR

op 11 augustus 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

OP 25/ 07/ 2016 via fortis bank een betaling gedaan bestel nr 702-0219934 ,het bedrag is niet toegekomen voor het avg virus,gelieve dit probleem correct op te willen lossen want het bedrag is op 25/07/ 2016 van men rekening gegaan. Ik ben net het afschrift op de bank gaan halen en dit is wat erop staat
europese overschrijving naar
Global Collect bv BE49001385768571 BIC GEBABEBB via self banking Mededeling: 001385768571
Nu vraag ik waarom deze betaling niet is doorgegaan naar avg virussen zelf het geld is naar jullie gekomen en moest door jullie overgeschreven worden graag zou ik her een antwoord en oplossing voor krijgen
Ofwel storten jullie gewoon het geld terug ik betaal ik daarna terug en hopelijk dan met het juiste resultaat
men rekening nr be29 0014 2229 8064 Op naam SEGAERT MARIA.
MET beleefde groeten

IK zal pas tevreden zijn als de rekening juist is na gekeken door u

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 11 augustus 2016 om 14:06 geantwoord

11-Aug-2016 Mevrouw Segaert per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door SEGAERTMARIA