Klacht: overschrijving van 09/03/2016

op 25 juni 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste

Ik heb een overschrijving gedaan, om een fotoboek te bestellen. ik heb dit naar het volgende overschreven op 09/03/2016 op het rekeningnummer BE24 3101 6102 4938. ‘World Customer Payments’

Ik heb deze bestelling nooit ontvangen, wegens waarschijnlijk het overschrijven naar verkeerd rekeningnummer. Dit bedrag was €34,93
BIC: BBRUBEBB
mededeling: 4526344463

kan ik dit bedrag terug ontvangen??

Mvg Van Den Berghe Tiffany

Gewenste Oplossing:

Ik zal zeer tevreden zijn moest dit bedrag €34,93 terug gestort kunnen worden op het rekeningnummer BE51 7380 2037 4062 , zodat ik mijn bestelling opnieuw kan uitvoeren en dit dan wel zou ontvangen.

Alvast bedankt!
mvg Van Den Berghe Tiffany

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 27 juni 2016 om 08:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Tiffany Van Den Berghe