Klacht: overschrijving

op 10 april 2020 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

24-10-2018 is er een bedraga29,50euro afgeschreven van mijn
rekening bedoeld voor JUICEPLUS NLO3890214
is daar echter nooit aangekomen,blijk nu na aanmaning van een
incassobureau.
hoe gaan we dit afhandelen???

Gewenste Oplossing:

als dit opgelost is

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 10 april 2020 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

10-Apr-2020 Mevrouw Van den Enden per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door jjvdenden