Klacht: overschrijving???

op 21 juni 2016 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Onze overschrijving:
10/06/2016

onderstaande overschrijving op aanwijzing van site koopbloembollen.NL
dit klopt blijkbaar niet,
wat ging er mis?

-14,83 EUR
OVERSCHRIJVING BELFIUS DIRECT NET NAAR BE40 7330 2527 1863 St. Found. docdata payments Driebergen-Rijsenburg, Brecht NL pid2685585954t REF. : 0901811069339 VAL. 10-06
BE40 7330 2527 1863
St. Found. docdata payments

kan ik deze storting terug krijgen?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Elsen, Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Uit uw verhaal blijkt dat u een bestelling heeft geplaatst bij Perfect Animal V.O.F. of dat u hen heeft gemachtigd om periodiek geld van uw rekening af te schrijven. Als u het niet eens bent met het afgeschreven bedrag kunt u de webwinkel direct benaderen via; T: 0180-683368 E: info@perfectanimal.nl Het is mogelijk om uw gedane incasso betaling te storneren binnen een termijn van 56 dagen via uw bank. U kunt ook contact met uw bank opnemen voor het blokkeren van doorlopende machtigingen. Met vriendelijke groet, Docdata Payments

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 22 juni 2016 om 08:37 geantwoord

Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door hubertelsen