Klacht: Overschrijven van geld

op 03 juni 2021 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geprobeerd geld over te maken naar IC markets, maar het geld is naar de rekening van global collect bv gegaan,

Gewenste Oplossing:

Geld terugstorten op mijn rekenig

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 03 juni 2021 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

03-Jun-2021 De heer Arasnawzad per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico a Worldline brand is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. De reden hiervoor is dat het ongeveer twee of drie werkdagen kan duren voordat een betaling door ons bedrijf is ontvangen en verwerkt nadat deze is geïnitieerd. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico a Worldline brand

Alle klachten die gemeld zijn door Arasnawzad