Klacht: Overschrijding THT

op 13 juli 2016 over Vomar in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 13 juli kocht ik kiwi’s en frambozen die alle twee ruim over datum waren.
Er staat geen houdbaar tot op deze producten maar gelukkig wel een THT codering.
Terug naar de klantenservice ben ik uiterst beleefd door uw medewerkster geholpen, ik mocht het overdatum fruit terug geven en nieuw pakken.
Mijn teleurstelling was echter bijzonder groot toen bleek dat er nog veel fruit in uw winkel aanwezig was maar alles was over datum.
Er was zelfs een verpakking kiwi’s van week 26.
Jammer, ik doe vrijwel dagelijks mijn boodschappen bij de Vomar en verwacht dat ik verse producten koop.
De teamleider die ik liet weten dat ik dit een heel slechte ervaring vond leek niet echt onder de indruk.
Omdat ik geen nieuw fruit mee kon nemen heb ik wel mijn geld terug gehad.

Gewenste Oplossing:

Als deze klacht serieus wordt genomen en ik niet met een vergrootglas naar een THT code datum moet zoeken.
Niet iedereen is op de hoogte van de code weeknummer en dagletter.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renee Capteyn