Klacht: Overlast vliegende torretjes in stacaravan

op 26 juli 2016 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Goedemorgen,
Vorige maand zijn wij twee weken in Salionze geweest via Vacansoleil. Al de eerste dagen hadden wij torretjes in de caravan, dit beperkte zich tot de badkamer. Dit gaf geen overlast. Echter, gedurende de week werden de torretjes steeds meer en gingen ze zich over de gehele caravan verspreiden. We hebben een aantal keer melding gedaan bij de receptie, dan werd er buiten gespoten, maar binnen bleef het probleem bestaan. Drie dagen voor vertrek liep het de spuigaten uit, het was bijna niet meer mogelijk in de caravan te zijn, overal waren torretjes, inclusief in de bedden. Vacansoleil zou opnieuw regelen dat er gespoten zou worden. Na een mooie dag bij het zwembad kwamen wij bij de caravan aan en zagen op de veranda overal dode torretjes liggen. Prima, even opvegen en klaar. Echter, bij binnenkomst in de caravan kwam ons direct een vervelende geur tegemoet, er was eveneens binnen gespoten (bij ons niet bekend). De hele caravan lag onder met dode torretjes, maar nog veel belangrijker, diverse etenswaren dreven in het gif (uien, knoflook, snoep wat op het aanrechtblad lag). Ik ben direct begonnen met schoonmaken en kwam er achter dat ook in de kinderslaapkamers gespoten was, de bedden van de kinderen waren drijfnat van het gif. Wij hebben opnieuw vacansoleil ingeschakeld, ik ben ruim 2 en een half uur bezig geweest met schoonmaken, al het beddengoed en matrassen weg (goed opgelost van vacansoleil, we kregen nieuwe matrassen, dekens en beddengoed). Ook onder de banken van de eettafel moest ik schoonmaken, overal dode torren. We hebben uiteindelijk de kosten voor de eindschoonmaak niet hoeven te betalen en terecht. Ik had ervoor gekozen dit af te kopen en uiteindelijk stond ik alsnog de hele caravan leeg te halen en schoon te maken. De medewerker van vacansoleil heeft ons laten weten dat het onverstandig was etenswaren die in aanraking waren gekomen met het gif te eten. Dit betekende dat wij fruit en alle etenswaren die openstonden of niet in glas verpakt hebben moeten weggooien (grote fruitschaal, vlokken, havermout, thee, etc). Vanuit de camping of vacansoleil hebben wij een bon gekregen voor een eenmalige korting van 20% in de campingwinkel. Die hebben wij op vrijdag gekregen, zaterdag vertrokken wij. Ik heb zaterdag alleen ontbijtspullen gehaald, ongeveer 10 euro. Ik heb de bon dan ook niet gebruikt. 2 euro korting haalt het niet bij alles wat wij hebben weggegooid, maar vooral niet bij het ongemak wat wij hebben ervaren.

Een financiële tegemoetkoming.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door biancmar