Klacht: Overlast

op 28 juni 2019 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Goedemiddag,

Het is nu vrijdag 28 juni 2019, omstreeks 14.00 uur. Het weer is prachtig, nodigt uit tot buitenleven en vertoeven in de tuin. Maar helaas, helaas zoals al eerder aangegeven. We worden helemaal GEK van het niet aflatende gegorgel in en om ons huis. De ramen en deuren moeten we dicht houden!! Het is echt ten hemel schreiend wat, Schiphol, LVNL, KLM en weet ik wie nog meer ons iedere dag van ’s ochtends vroeg, tot s’avonds laat aandoen. We zouden wel willen smeken hier mee te stoppen, maar zijn realistisch genoeg om ons te realiseren dat we roependen in de woestijn zijn. Weet u dat mensen voortdurend belasten met bovenmatig geluid bekende martelmethoden waren, en misschien nog wel zijn? Zo ervaren wij die tyfusherrie, sorry voor het woord! Nooit om gevraagd, tot voor een paar jaar ook nooit zo geweest. Maar sinds het is toegestaan om maar doelloze rijen achter elkaar over Nederland te laten vliegen, en precies boven een woonomgeving in te laten draaien om op bijna40 km van Schiphol laag over te vliegen, is onze rust gewoon WEG!!!! En het is nog niet genoeg. Onvoorstelbaar gewoon. Alle excuses van Schiphol ten spijt. Charmeoffensief dat is wat ik het zou noemen

Ik heb nog maar een screenshot toegevoegd. Niet dat ik de overtuiging heb dat welke reactie dan ook, zin heeft. Meldingen bij BAS?? Er verandert helemaal niets. Maar kijk maar even hoe belachelijk druk, en dus hoeveel lawaai overlast deze zogenaamde stille vliegtuigen veroorzaken.

Ter illustratie:
– We hebben pas de avondvierdaagse gelopen in de omgeving van Bodegraven. Parallel vliegen boven en over het dorp. Werkelijk niet één seconde zonder het gedender van vliegtuigen.
– Wandelen omgeving Hilversum: zelfde laken en pak, de hele dag. Blijkt achteraf dezelfde route te zijn die de vliegtuigen vliegen. Lekker vanuit het zuiden bij Enschede in Nederland, een extra rondje over de Flevopolder omdat we eigenlijk geen ruimte hebben en dan laag over een groot gedeelte van het land, waaronder Hilversum laten vliegen.
– Weekendje kamperen omgeving Amerongen: uit ons bed gevlogen.
– Het strand bij Katwijk. Alleen maar vliegtuigen.
– Haastrecht: hetzelfde

Waar moeten we nog heen?? Zeg het maar. In huis, ramen en deuren dicht met een noise cancelling hoofdtelefoon, om het maar een beetje draaglijk te houden. Niet normaal toch?

Ik heb het al vaker aangegeven, maar lieve, lieve mensen, weet dat dit beleid veel, heel veel mensen ziek maakt!!!

Dank voor uw tijd en veel wijsheid toegewenst, maar laat u alstublieft eens niet leiden door economie. Die gaat echt wel door, ook zonder deze zwaar gesubsidieerde idiotie die over ons is uitgeroepen.

Hartelijke, gefrustreerde groet,

Hans Kasius
Beukenhof 5
2411 ZL Bodegraven

Als we gewoon, net als een paar jaar geleden eens rustig in de tuin kunnen zitten, of buiten recreëren zonder het altijde aanwezige gefluit, gegorgel, geblaas van veel te laag overvliegende vliegtuigen, zowel voor als achter onze woning.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kasihans