Klacht: Overlast

op 19 juli 2015 over Mitros in de categorie Woningcorporaties

Beste Mitros,

Wij hebben heel erg overlast van onze buren soms tot wel midde nacht, ik woon in dit huis(flat) ruim 15jaar, en ik heb nooit problemen met iemand gehad.
Het is altijd rust geweest, totdat we nieuwe buren hebben gekregen.
Er word dagelijks wel 10x bij mij aangebeld of ik de deur wil Open doen, ze praten heel
Luidruchtig in de hal, als mevrouw bezoek heeft wordt er in de hal hard gepraat/schreeuw en gelachen!
Vuilniszakken legt mevrouw altijd in de hal of schuur neer terwijl het grofvuil pas de volgende dag of zelfs 2 dagen later wordt opgehaald!
En het gaat dan behoorlijk stinken en de natte plek waar de vuilniszak heeft gelegen ruimt mevrouw ook niet op, totdat de buren of ik een sopje eroverheen gooie, om vliegen en muizen te voorkomen.
Ik ben het helemaal zat!
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om dit z.s.m in behandeling te nemen. Want wij vinden het niet meer leuk wonen op zo’n manier. Graag ontvang ik reactie
Met vriendelijke groet, Malika El Harchaoui

Het gaat om de buren:
vechtplantsoen 304, 3555XG Utrecht

Ik ben tevreden als mvr de bezoek bij haar aanbelt(ook midden nacht als bezoek dronken is. Graag rustig naar boven lopen i.p.v zo luidruchtig in de hal te praten/schreeuwen!
Vuilniszakken graag in eigen balkon zoals wij allemaal doen! Totdat het vuil wordt opgehaald.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mitros over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Malika_elharchaoui

1 jaar geleden - Dankjewel! Ik wacht wel op reactie. Grt

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mitros in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Malika_elharchaoui