Klacht: Overlast

op 02 juni 2021 over Felyx in de categorie Brommers, scooters en motoren

Betreft argonautenweg 31L. Voor onze flat staat weer 1 scooter voor de. Stoep is daardoor niet met een scootmobiels langs te komen en voor de rest staan er nu 6 stuks op de openbare weg geparkeerd waar ze nie5 thuis horen. Dit is helaas al de zoveelste keer. De bewoners van de flat wilde een actie doen om ze allemaal op de openbare weg te zetten om het een keer duidelijk te maken. Want helaas een gewone klacht lijkt iedere keer weer niets op te leveren. Ik heb dit kunnen voorkomen voor nu. Maar u begrijpt het hopelijk dat dit nu wel erg vervelend gaat worden. Hopen dat er dit keer nu wel iets aan gedaan gaat worden. U kunt ze op zijn minst even laten verplaatsen. Foto’s ga ik nu niet meer maken want dat heeft toch geen zin. Wij wachten weer af.

Als jullie dienst minsten 1x keer per dagen langs rijd door de wijken en de overlast zo te beperken. Want langs rijden doen ze misschien wel, maar iets doen is een tweede.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Felyx

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Felyx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ik heb geen wachtwoord