Klacht: overgeboekte caravan

op 01 augustus 2017 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

We hadden een caravan Fiji geboekt van 15 juli t/m 22 juli 2017 bij de camping Punta Narvaccia in Italie Bij aan komst kregen wij niet onze cararavan.
Er werd een alternatief aangeboden om in een oude caravan te slapen zonder watervoorziening en geen veranda. Verder werd er geen alternatief aangeboden door de camping zelf.
Dit vonden wij raar dus hebben we contact opgenomen met Vacansoleil.
We werden uitstekend geholpen door Wouter. Hij had als oplossing camping Fabulous bij Rome, circa 2 uur verder rijden met de auto. Hier kregen een tent als accommodatie.

Prima camping, maar niet naar onze verwachtingen van de vakantie. Mijn man had voor de omgeving van de oorspronkelijke camping fietsroutes uitgestippeld, maar bij camping Fabulous was het niet mogelijk om in de omgeving te fietsen. Hier hadden we juist die andere camping op uit gekozen. Dit was voor ons een domper.

Natuurlijk waren we tevreden over de hulp van Wouter van vacansoleil!
Gezien onze vakantieplannen niet helemaal zijn uitgekomen, zouden wij graag een deel vergoed willen zien.

In de bijlage staat een foto van hoe we de caravan hebben aangetroffen op camping Punta Narvaccia.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid van Wijk