Klacht: Overeenkomst geanuleerd niet aangesloten maar ontvang factuur

op 14 december 2017 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Op 15 oktober heb ik online besteling geplaatst op kpn website voor
Digitene van kpn € 15,50 per maand met gratis gebruik van digitene ontvanger . Hiervoor heb ik foto van gemaakt .Na online plaatsing van overeenkomst heb ik opeens een heel vreemde bevestiging ontvangen voor digitene die ik niet heb besteld en ongevraagd van x4all € 23,63 per maand plus niet gratis gebruik van digitene ontvanger . Nou ik heb contact opgenomen met kpn maar geen reactie en is niet te vinden?
Daarom heb ik meteen deze overeenkomst geanuleerd ook via KPN officiele formulier voor annuleren en hiervoor heb ik een bevestiging ontvangen en heb ik bewijs dat deze overeenkomst is geanuleerd want na bellen , chatten , e-mails en schriftelijke brieven wordt niet op gereageerd. Ik heb bewijzen van bevestiging van kpn dat ik geanuleerd heb.
Omdat deze overeenkomst is geanuleerd heb ik geen digitene ontvanger pakket niet in ontvangst genomen en is deze pakket terug gestuurd naar
verzender. Nou duidelijker kan niet zijn want ik heb geen digitene ontvanger en ben ik niet aangesloten en is digitene nooit geactiveerd.
Nou opeens in oktober heb ik weer een vreemds ontvangen van kpn nu een factuur van kpn € 5,17 ? Nou ik ga niet betalen voor iets dat niet bestaat .
Weer ontelbare keer contact opgenomen maar nooit en niet een keer reactie . Is dit
een oplichting ! Ben ik ingeluisd door hackers.
Omdat ik geen reactie ontvang heb ik besloten niet te betalen . Dan ontvang ik dreigingen met afsluiting en incasso.
Weer geen reactie weer half november ontvang ik factuur van kpn voor digitene € 23,63 . Weer contact opgenomen weer geen reactie. Nou ik wil niet betalen want deze abonnement bestaat niet.
Dan ontvang ik e-mail dat ik afgesloten ben van internet wegens achterstand . WoW nu heb ik opeens zelf bedacht door kpn ook nog eens internet van kpn 3 Annet bestaande abonnementen van kpn?
Voor duidelijkheid ik heb alles-in-één paket van een andere provider .
Deze ellende duurt nu 2 maanden en nog steeds geen enkel reactie behalve factuur.
Nou weer heb ik een factuur ontvangen van € 28,80
als ik deze factuur betal dan wordt ik weer aangesloten voor internet plus moet ik kosten betalen voor aansluiting .
Kunt u nog volgen deze inmiddels onbegrijpelijk dubieuze facturen .
Voor duidelijkheid ik wil beslist NIET DIGITENE ontvanger meer ontvangen en ik wil deze abonnement niet is tijdig geanuleerd.
Ergste is dat kpn klantenservice niet reageerde ook
Niet op schriftelijke brieven via post adres en niet via e-mails wel ontvangen en gelezen maar geen reacties?
Nogmaals deze abonnement bestaat niet is niet aangesloten.

Onmidelijk deze overeenkomst verwijderen en compensatie van geïnde factuur .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

Reactie van de melder van de klacht S.Ana

1 maand geleden - Op 15 oktober bestelling geplaatst voor tv digitene van kpn en op 15 oktober en 18 oktober online bestelling geanulleerd voor digitene tv van kpn, geen digitene ontvanger pakket ontvangen niet aangesloten voor tv digitene van kpn en is digitene niet geactiveerd, maar e-mail ontvangen van kpn dat mijn internetverbinding is afgesloten omdat ik een betalingsachterstand heb. Ik ben benieuwd naar bewijzen van kpn dat ik aangesloten ben en voor welke abonnement en bewijzen dat ik afgesloten ben zoals in e-mails staat voor internet . En bewijzen van kpn voor internetverbinding ? Ik heb geen tv en geen internetverbinding van kpn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.Ana