Klacht: Overdonderd aan de telefoon.

op 27 juli 2017 over Kickoff Holland in de categorie Loterijen

Vorige week woensdag, 19 juli, werd ik gebeld ddoor een medewerkster van Kick Off. Haar praatje was zo snel,dat ik de helft niet meekreeg.
Ik zou voor een klein bedragje iedere maand, dat bleek later 45 euro, mee doen met loterijen, waarop zij voor mij zou spelen met mijn geld.
Ik heb verschillende keren gezegd dat ik het niet wilde. Dat zou heel dom zijn. Als ik er van wilde kon dat iedere eerste van de maand tot en met de veertiende. Ik heb meteen de volgende dag gebeld met de mededeling dat ik wettelijk veertien dagen opzegtermijn heb.
Daar deden zij niet aan. Er werd zelfs gedreigd met een incassobureau.
Ik heb heel dom, om er maar van af te zijn die woensdag aan de telefoon mijn gegevens gegeven, waaronder het banknummer. De bank kan het nummer blokkeren als er 45 euro wordt afgeschreven.
Ik ben overdonderd en het bedrijf maakt misbruik van de goedgelovigheid van oudere mensen.
Met vr, groet Fien Sanders.

Ik ben tevreden als het abonnement wordt opgezegd.
Wij zijn beiden invalide en hebben niks aan reisjes of elektrische apparaten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kickoff Holland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kickoff Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fietsenrek