Klacht: Overboeking

op 20 juli 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een bedrag overgemaakt naar iemand die is aangesloten aan worldpay normaal schrijf ik het referentie nummer altijd bij als melding dit keer heb ik het niet gedaan dus hebben ze me gezegd dat het geld niet op hun rekening komt want die referentie nummer is hun bankcode bij worldpay dus mijn geld blijft ergens zweven bij worldpay aangezien worldpay de bestemming van het bedrag niet gaat herkennen is het voor mij logisch dan dat ze dat bedrag terug op me rekening storten want ze kunnen gewoon zien waar het geld vandaan komt neem ik aan

Wanneer ik mijn geld terug gestort krijg

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 20 juli 2016 om 08:38 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Heeft op 20 juli 2016 om 10:28 geantwoord

Als het referentie nummer niet klopt dan wordt het niet herkent door worldpay waar gaat het geld dan naar toe

Alle klachten die gemeld zijn door Dadiboy