Klacht: overboeking

op 12 maart 2020 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Wij hadden een huisje gehuurd bij Landal – Vennenbos. Gezien de zwakke gezondheid van mijn vrouw en op advies van de huisarts hebben wij op 11 maart telefonisch verzocht om ons over te boeken ( wij hadden geboekt voor een midweek van 16 tot 20 maart ) naar een ander park van Landal. Op de site hadden wij gezien dat er nog genoeg huisjes beschikbaar waren . Echter de telefoniste gaf aan dat er geen huisjes, waar dan ook , beschikbaar zijn. Ons inziens was hier sprake van onwil en slechte klantenservice

Wij zij tevreden als Landal ons een ander huisje aanbied en of het betaalde bedrag € 152,- terug stort.

Bericht van Landal GreenParks

6 maanden geleden - Geachte heermevrouw Vijlder,Hartelijk dank voor uw bericht. Ondanks dat de boeking geannuleerd was wilde wij u graag, uit coulance, proberen te helpen. Een van onze medewerkers heeft u dan ook gecontacteerd om de mogelijkheden binnen de hema beschikbaarheid te bekijken. Zij heeft een aantal alternatieven aangeboden waaronder ook Landal Aelderholt voor de originele datum 16 maart. Dit was voor u helaas niet meer mogelijk vanwege andere afspraken.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Landal GreenParks

Alle klachten die gemeld zijn door Vijlder