Klacht: Over schakelen naar primmium valt me tegen

op 08 oktober 2017 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het lijkt mijn helder als je een duurder abonnement neemt dat beter bij mijn gezin past dat ik niet en 9.99 en 14.99 moet gaan betalen nu heb ik zelf twee keer 9.99 terug geboekt en doet de telefoon van me vrouw het niet meer ik snap dat Dit kan gebeuren maar zou het ook weer graag recht getrokken willen zien

Gewenste Oplossing:

Als ik alleen maar die 14.99 moet betalen en alles weer doet vind ik het goed

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carlo vermeer