Klacht: Over datum

op 10 december 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 14 december 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Excuses voor late reactie mevrouw Jongejans, wilt u mij laten weten in welke winkel u bent geweest? Dan neemt de supermarktmanager telefonisch contact met u op voor een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
DekaMarkt
afdeling klantenservice

Excuses voor late reactie mevrouw Jongejans, wilt u mij laten weten in welke winkel u bent geweest? Dan neemt de supermarktmanager telefonisch contact met u op voor een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
DekaMarkt
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Karin 73