Klacht: Over datum

op 10 december 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister heb ik een zuurkool maaltijd gekocht bij de dekamarkt,vandaag wilde ik deze eten bleek hij houdbaar tot 4 december.
Veel geld heb ik niet dus een andere maaltijd zit er niet in.a

Gewenste Oplossing:

Nieuwe zuurkool maaltijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 14 december 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Excuses voor late reactie mevrouw Jongejans, wilt u mij laten weten in welke winkel u bent geweest? Dan neemt de supermarktmanager telefonisch contact met u op voor een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
DekaMarkt
afdeling klantenservice

Excuses voor late reactie mevrouw Jongejans, wilt u mij laten weten in welke winkel u bent geweest? Dan neemt de supermarktmanager telefonisch contact met u op voor een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
DekaMarkt
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Karin 73