Klacht: Oven geeft klap en afzuigkap komt water uit

op 28 februari 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

1 jaar geleden n keuken gekocht bij Ikea vanaf de eerste dag problemen met leveringen, bestellingen en n klappende over bij opwarmen en afkoelen
Sinds enkele maanden ook problemen met mijn afzuigkap
Als ik deze gebruikt komt er gewoon n straal water uit op mijn kookplaat
Deze klacht gemeld bij Ikea deze stuurde mij door naar leverancier
Deze zei dit hoort mevrouw komt door nieuwe materialen
Als u het er niet mee eens bent moet u echt bij Ikea zijn
Ik met filmpjes en foto’s naar Ikea Barendrecht waar ik echter de keuken heb gekocht
Het personeel van de keukenafdeling en klantenservice schrokken en vonden dit niet kunnen dit moest Ikea oplossen was hun antwoordt anders nieuwe producten
Ik moest het 0900 nummer bellen van Ikea
En dit de volgende dag gedaan ook zij zeiden dat IKEA dit op moest lossen
Ik heb echter de producten bij Ikea gekocht ik Zou erover worden teruggebeld, want had recht op goed werkende producten dus deze moesten vervangen worden door Ikea zei de medewerker nog tegen mij, want zoals hij letterlijk zei dit kan echt niet en zo werkt Ikea niet wij gaan dit oplossen voor u mevrouw u bent er al zo lang mee bezig en wij hebben het aan u verkocht
Nou 1,5 week later wordt ik teruggebeld dat ik maar contact op moet nemen met de leverancier en dat als zij niks kunnen vinden de voorrijkosten voor mijn rekening zijn
Ikea weer gemaild dat ik dit niet ga doen dat ik nu al ruime tijd bezig ben en ik vind dat ZIJ dit moeten oplossen
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd zonder n oplossing
En het personeel van Ikea ligt al helemaal niet op 1 lijn

Als dit geheel wordt opgelost

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Debtjiko